Julia - Nyårslistan.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja ganska många saker. jag for utomlands med mina kompisar. jag tog körkort.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
vet inte om jag hade några förra året. och om jag hade det så har jag misslyckats haha.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
haha nej, tack och lov för det.
4. Dog någon som stod dig nära?
beror väl på hur man ser det. en som jag stod nära på mitt eget sätt dog. men tack och lov så dog ingen av mina släktingar, det är jag väldigt tacksam för.
5. Vilka länder besökte du?
TURKIET! (och norge faktiskt..)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
haha denna fråga är väl ganska självklar. det finns någon som jag saknar halva året, som jag skulle göra det mesta för att få tillbaka 2010.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
Torsdagen den 25 juni. helt klart.
8. Vad var din största framgång 2009?
det gick bättre än någonsin i skolan, och jag har lyckats ta körkort. känns awesome!
9. Största misstaget?
ett och annat impulsköp som kanske man skulle ha hållit sig ifrån. annars kanske att jag inte uppskattat dom i min närhet lika mycket som jag borde göra.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nja typ inte. hållit mig hyfsat frisk hela året faktiskt.
11. Bästa köpet?
typ min kamera, 7000 bilder på sex månader och den håller och fungerar bättre än någon annan kamera jag haft!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
resor, kläder, mat. det vanliga haha.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, att ha umgåtts med mina vänner så mycket som jag gjort, att vi har haft så himla roligt detta år!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
här är det också väldigt självklart. Halo av beyonce och alla låtar av Michael,
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och. mycket gladare men också mycket, mycket ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? 
varit med mina mor och farföräldrar mer, gjort mer saker överhubudtaget.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
funderat på så många saker.
18. Hur har du tillbringat julen?
med min underbara släkt i frostkåge.
19. Blev du kär i år?
jag fortsatte att vara kär i år.
20. Favoritprogram på TV?
vänner!
21. Bästa boken du läste i år?
Moonwalk och Dancing The Dream, av den bästaste bästa.
22. Största musikaliska upptäckten?
den största musikaliska ÅTERupptäckten är ju ganska klar. men annars så måste jag säga beyonce.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
önskade mig en dator och det fick jag. både den bästa och den sämsta present jag har fått.
25. Något du önskade dig men inte fick?
hmm nja inget jag kommer på iaf.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
jag var med mina vänner och jag hade det bara king.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
haha detta är också ett självklart svar. Michael, Michael, Michael.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
klädstil? jaa, typ som den jag alltid haft. leggings!
29. Vad fick dig att må bra?
Alla som jag håller kär.
30. Vem saknade du?
måste jag svara på denna?
31. De bästa nya människorna du träffade?
träffade många härliga nya, men tjejerna i sörböle är jag glad att jag lärt känna!

1 kommentarer

Anonym

01 Jan 2010 02:16

31. De bästa nya människorna du träffade?

träffade många härliga nya, men tjejerna i sörböle är jag glad att jag lärt känna!



^^ desamma !!

Kommentera

Publiceras ej