nu måste jag ta mig i skinnet och uppdatera denna blogg med några bilder från i fredags. enjoy :)

 kvällen började i en bil på väg till piteå. vi körde killarna fram och tjejerna bak, och det var hög musik och taggning på högsta hugg! day and night, behöver jag säga mer?

 och här hade vi chauffören för kvällen, jens K!

 sen började vi med en välkomstskål i husvagnen som stod på lovisas släktingars gård. mycket mysig litten sak hehe.





 sen började det spåra ur lite hehe

 sen spårade det ur mycket haha. malin var ledsen för allas vår mj. jag är inte sen att haka på haha ;)

 här tror jag att det närmar sig promenad in till området. eller jag hoppas då det, vi verkar inte behöva något mer att dricka hehe

 här har vi bockarna bruse på väg till området.

 det här är den sista bilder jag har på min kamera, sen tog batteriet slut. jag hann inte ens in på området med kameran haha. men jag tackar gänget för en väldigt trevligt kväll. jag hade inte så många bra kort, det här var nog dom enda då vi såg någorlunda bra ut på haha. men jag hoppas iaf på en repris nästa år, eller hur gänget?

Kommentera

Publiceras ej