Nu sitter jag vid köksbordet och äter mjölk och kräm, typ det godaste som finns en varm sommardag. Jag har precis skjutsat hem simon och nu sitter jag och läser aftonbladet. det var varmt som tusan att jobba, men ändå en chill dag. Bjarne var ute och sjöng idag, riktigt fint vare hehehe. ikväll så blire att se fotboll, ingen har hört av sig så jag antar att jag inte ska spela. hoppas vi slår bureå nu!

sen har jag  några grattis att dela ut:

GRATTIS 1: Min kusin Magdalena fick en pojke i morse! hon har gått över tiden med en och en halv vecka, så det var kul att han ville titta ut nu! snart blire att fara och köpa babykläder, så himla kul. det var mitt andra kusinbarn, min kusin David har också en pojke som heter Dexter. undrar vad magdalenas ska heta :) Grattis iallafall, hoppas vi får komma och titta på honom snart!


GRATTIS 2: till Jens som tog KÖRKORT  idag! nu blire roadtrip till happis med gänget, nu då vi kan ha två bilar! ta det lugnt ute på vägarna nu jens!


GRATTIS 3: till mig som lyckades ramla med cykeln. jag fastnade med handen i en brevlåda och då var det platt pladask i asfalten. tur att ingen såg mig hehe.



nej nu ska jag lägga mig och vila ett tag. hejs!

Kommentera

Publiceras ej