Sitter just nu vid matbordet och äter lunch. känns konstigt att äta nu, men jag börjar 11 idag och då får jag ingen lunch på jobbet. känns skönt att börja lite senare nu, så man får sova ut lite.

igår kväll for jag och simon till simons stuga för att där bli upphämtade av pappa på vattenskotern. vi for till halsön, där pappa, hans bror och min kusin pontus och hans tjej selina var. vi var där hela kvällen och bastade och träffade en galen bastuträskare som bastade  i typ 100 grader hehe. det var skönt att bara slappna av ett tag, och vara där det är tyst. vi for även ut en sväng på vattenskotern och det var skitkul! sen började klockan bli mycket, så vi begav oss hemåt.

idag är det jobb som gäller, och sen blir det eventuellt dm-match mot bureå ikväll. hoppas jag får spela, det finns ett par klasskamrater som det vore kul att slå hehe. nej nu ska jag fara, hejs!

Kommentera

Publiceras ej