hej, hallå, tjena, tjabba OSV OSV!

Hej
Emma "emoos,eliten,lillan,emsan" Lindström här!
Tydligen har jag råkat ut för gästbloggning nu.
Vi sitter nu hos Simon Larsson som alla vet är gift med Jenny och förfestar. Har varit super trevligt och vi är ett gött gäng som alla vet!
Men denna blogg är ju faktikst Jennys blogg och därför tänkte jag skriva lite om Jenny.

Jenny är en super go och glad tjej som är super duktig på att jobba, och hon ställer alltid upp för sina vänner.
När vi gänget ska styra någonting så är Jenny den som styr upp allting. Jenny är en jäkel på att skryta om att hennes klass är kung (missförstå mig inte FL3 självklart är ni det) och som ni ska skriva på era studentskyltar "den sista riktiga FL klassen" och jag kan inte mer än hålla med. Lycka till i framtiden!
Annars lite privata saker (som kankse inte Johan och Eva ska läsa) men Jenny har suttit och klagat hela kvällen på att hon inte bli full ikväll (Jenny har alltså druckit en halv liter vin). Men jag lovar er gott folk Jenny blir full och hon kan festa. (Ops nu har hon visst slurkat helat litern............)
 Nu ska vi forsätta att ragga en tjej till Jens och sen vidare till station för att köra All IN!!!!

Ha det bra gott folk och jag hoppas Jenny inte sparkar mig i framtiden som gästbloggare (för det är av mig ni får höra skvaller av Jenny).

Nämen alvarligt Jenny! Du är världens goaste tjej och jag önskar dig all lycka till i framtiden. Jag vet att jag kan alltid vara ärlig mot dig och jag vet att du alltid ställer upp!
Hoppas jag får komma och hälsa på er i Norge också!
Pussar på dig!!
/Emma "emoos,eliten,lillan,emsan" Lindström

Kommentera

Publiceras ej