idag så kom det äntligen. mitt paket!! och det var inget litet paket heller, höll på att dö då jag skulle bära hem det för alla uppförsbackar!



det här innehöll det iallafall: lusselängd och tropisk aromkaka (jag blev helt lyrisk då jag såg aromkakan. det smakar gud i munnnen då man äter det!) En chokladkalender, brunsås och en digestivekaka. köttbullar (!!!!) och denniskorv. förstår ni att jag var nästan i himlen då jag öppnade detta paket?!


jag fick även lättdryck i massor (åh vad bra, här smakar vattnet havsvatten så det behövdes verkligen!) en fet godispåse med mina favvosar, juleskum och ostkrokar! nu kan jag leva på det här ända till jag åker hem, guuuuuud så bra !




TACK IGEN MINA ÄLSKADE FÖRÄLDRAR!

1 kommentarer

Mamsen

01 Dec 2010 08:47

Surprise !!Hoppas att allt går att äta. Grejorna har ju varit i postens ägo i en hel vecka!! Bullen och kakan var frysta så det kan ju ha gått bra....

18 dagar kvar innan vi ses, saknar dig! Kram !

Kommentera

Publiceras ej