så, sista tre dagarna i månader och typ 80 salj kvar att göra. känner att det här har varit en väldigt tung månad. det har inte alls gått som jag har tänkt mig och jag hatar när det går dåligt. och jag hatar då jag sprider massa dålig energi runt omkring mig. men jag kan inte hjälpa det, ibland så går inte allt att dölja. det är så synd att jag känner så här, älskar mitt jobb och alla som är där, men nu är jag nere i värsta svackan. men, efter regn kommer solsken och jag har inte gett upp hoppet om den här månaden än. det SKA gå! annars så händer inte mycket alls. livet rullar på och jag tackar mina fina rumskamrater för att jag har det så bra. vi fick tillskott i går av freddie, aleks kompis som jag bodde med när jag bodde hos dom. han ska bo med oss tills vidare vilket är himla trevligt :) sen så har johanna åkt hem till sverige i två veckor vilket suger, saknar henne redan! men, snart är vi allihopa igen, vännerna på östervåg 37 :)

Kommentera

Publiceras ej