09.00 : Vaknar av att caesar sitter på min mage och ger mig ett glatt mjao till hälsning. kollar på klockan och inser att jag kan ligga och dra mig ett tag, gärna mer än en timme om jag får.

10.30: Kliver upp och äter en långfilstallrik med socker och kanel och ljusungsbröd. om jag lyxar till det steker man falukorv och äter det med mycket ketchup tillsammans med filet. smakar gud i munnen.

11.00-16.00: om dagen får bestå av att umgås med nära och kära, träna, bränna storslalomsvängar eller bara vara så är dagen perfekt för mig.

17.00: äter mammas currygryta eller farmors köttfärslimpa. mer gud i munnen.

18.00-23.00: exakt samma som mellan 11.00 och 16.00

00.00: somna med ett leende när jag tänker på  vilket bra liv jag har.


jag har inte stora krav egentligen. det är det lilla som förgyller livet och det håller jag absolut med om. när allt kommer till kritan är det människorna runt omkring en som räknas.

Kommentera

Publiceras ej