tänkte man kunde kolla vad jag gjort sista juli tidigare år. 2011 var jag tillbaka i stavanger efter en underbar semester hemma i skellefteå:
 
"nu är jag här igen. min underbara semester tog slut till slut. det har varit en lång dag och jag är helt slut så jag uppdaterar lite mer i morgon med vad som hänt under de senaste dagarna. nu ska jag sova.
 btw, jag fick kobajs på min fot idag. najs."
 
i 2010 så hade jag bloggtorka:
 
"sommaren är verkligen bloggarnas mardröm. jag har varken haft tid, lust eller
ork att skriva. jag jobbar äter och sover. och igår så festade jag också.
Personalfest som var väldigt trevlig måste jag säga! dock så mår man som man
förtjänar idag. ikväll blir det nog mys med gänget, kändes som det var
längesen vi träffades. trevligt :)"
 
och i 2009 längtade jag till alanya:
 
"idag har det varit varmt, och det har varit bil och bostad. slutade en timme
tidigare vilket kändes skönt. ska snart och äta en kebabtallrik på dallas med
tjejerna. vi har ju så kallad alanya-onsdag idag. bara två veckor kvar! nu har
jag börjat längta på rikgit!"

Kommentera

Publiceras ej