Två bilder från världens bästa helg i Umeå med världens bästa gäng. Vi skulle än en gång hälsa på david som hade matchledig helg (vi borde hälsa på varje helg han är ledig tycker jag!) och umgås och festa. Jag hade spinning på morgonen och efter att ha fördrivit lite tid i receptionen så åkte vi iväg. det blev en sväng på stan med lunch, och sen begav vi oss till davids lägga. Vi beställde mat, spelade 360 kinect och hade en king kväll. vi gick ut på corona där det inte var särskilt mycket folk, men det var väldigt roligt ändå. Vi åkte hem och somnade på soffan och sov ganska gott till alldeles för sent. Började med att läsa rumphistorien på aftonbladet och höll på att dö av skratt, perfekt start på bakisdagen. Vi städade lite och åkte sen och åt kebab på kebabnekajse (kanske bästa namnet på en restaurang ever) och sedan begav vi oss hemåt igen för för mig väntade spinning. King helg, men kan ju inte bli annat med gänget :)
 
Andra bilden förresten är så himla roligt. Simon och Rebecka hade med sig världens största madrass och den skulle absolut ligga överst i bilen enligt simon. Det var mycket stånk, stön och svordomar och hysteriskt skratt från min sida innan han och jens lyckades få in den i bilen. hahahahahahahaaaa säger jag bara!

Kommentera

Publiceras ej