* Vet att jag ser ut att vara gravid i åttonde månaden på bilden nedanför, det var en väldigt osmickrande bild ser jag nu. Jackan är iaf jättefin och med raksydd än gravidmagesydd i verkligheten iaf.
 
* Vet att det bara blir mobilbilder här nu och det är jättetråkigt men jag har fått virus på datorn så jag kan inte föra över några nya bilder till den vilket är jättejättesynd men så är det.
 
* Jag ska snart åka och jobba och det känns väl sådär roligt då vi ska rotborsta idag.
 
* Jag har tränat igenom nya corepasset som har premiär på 360 på måndag. Ett bra nytt pass och jag är mäkta stolt att jag faktiskt klarar av hela plankanlåten i slutet, brukar jag nästan aldrig klara! Kul att få lära mig passet även om jag inte fått något egen klass att vara instruktör på än, men kul att jag får vara med ändå!
 
* Vi ska till umeå på lördag och hälsa på david och jag kunde inte vara annat än peppad! tror det kommer bli så himla roligt!!

Kommentera

Publiceras ej