Nu har bloggen vilat alldeles för länge. Mycket spännande har hänt sen sist. berättar det i punktform:
 
* I fredags var jag på inskolning av Indoor Walking på , alltså som spinning fast med elipsmaskiner istället. Ganska kul var det, men då jag bara provat den en gång förr kan man minst sagt säga att det var jobbigt, svårt och jobbigt igen. Men det var bra att komma igång, nu slipar jag på ett pass som jag har uppkörning på nästa måndag och sen får jag förhoppningsvis börja ta på mig lite klasser även där. kul!
 
* I lördags hade jag det roligaste jag har haft på länge! Jag jobbade först lite på dan (inte det roliga) och sen så bar det av med fina gänget till umeå och david! Jag, lovisa, Jens, Simon, Rebecka och hennes kompis Magda var det som hälsade på. Vi började med att äta en icamiddag väldigt snabbt och improviserat och efter det gjorde vi oss klara och hade en sjukt kul förfest. Vi beställde taxi och åkte in mot stan till ett ställe där vi var typ en sekund innan vi åkte vidare till corona där vi dansade hela natten lång till mycket roligt musik faktiskt. det var även halloween så det fanns massa roliga bananer, mariosar, trollkarlar och vampyrer överallt så det var ju ganska festligt också.
 
 
Detta var dock enda bilden jag tog den kvällen, men den sammanfattar väl ganska bra stämningen tror jag.
 Åker dit snarast igen.
 
* Söndag var oerhört seg då vi vaknade vid nio i ett kokhett rum (vi sov fyra stycken i vardagsrummet varav jag låt på golvet på en matta och en jacka) men till fint väder så vi städade och sen gjorde oss klara för en runda på stan. dock så var lagerhouse och monki stängt, och det var egentligen bara dit jag ville så det blev inte så mycket mer av det. Jag tog upp sista bilden på min engångskamera också. Sen åkte vi hem.
 
 

Kommentera

Publiceras ej