Nu sitter jag vid köksbordet på yttergatan igen efter en fantastisk helg i mitt kära stavanger. Så här såg det ut den första dagen.
 
 
Mötte upp Philip och Christoffer som det var helt overkligt att träffa. Gav dom världens största kram för jag har saknat dom så jag vet inte vad. Det blev en snabb tur till östervåg för att lämna väskorna och sen gick vi till steam och fikade. Efter ett tag kom även Aleksandar som även han (förstås) fick en bamsekram. Nu hade jag mina tre storebröder framför mig och gud så glad jag var! Vi catchade upp litegrann innan vi drog till lägenheten igen. Där kom andreas som även han fick en kramandes jenny runt halsen men jag kan ju inte hjälpa det, dom här människorna har ju haft en så stor plats i mitt liv under den perioden, och det är hemskt att jag inte har träffat dom på så länge. Vi åt en mysig middag innan vi begav oss bort på Storhaug till Freddie som fyllde år. Ännu ett kärt återseende såklart! Där åt vi tårta och snackade med gänget där innan vi begav oss hemåt och jag och Philip satt och skrattade ikapp till Eurotrip. Sen var det rakt i säng, det skulle bli en hektisk morgondag!

Kommentera

Publiceras ej