ur gammal är du? 22 år fyllda!
Hur gammal känner du dig? För tillfället typ 8 år, fattar ingenting av det vi läser om just nu på skolan. Men ibland kan jag känna mig som 80, som typ efter ett benpass på gymet.
Vad har du gjort i dag? Jag har snackat med syon om utomlandsstudier, pluggat med min studiegrupp, haft möte på IKSU om indoor walking och dödat en äcklig insekt i köket.
Vilken film såg du senast? Systrar i jeans gick på tv häromdagen, älskade dom böckerna då jag var mindre!
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Älskar vintern för då kan man åka skidor och älskar sommaren för att då kan man göra allt.
Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag grät en skvätt imorse då jag fick veta att Kristian Gidlund hade dött, Jag kan dansa Beyonces single ladies dans (inte särskilt graciöst och sexigt som henne, men ändå) och jag har namnsdag den 6 oktober!
Vilken är din favorithögtid? Julafton helt klart. ÄLSKAR allt som har med julen att göra (14 veckor till jul!)
Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Alla jag älskar att hänga med är lediga samtidigt en varmt och fin sommardag, och vi badar, solar, spelar spel, äter ostkrokar, skrattar och myser på en och samma gång.
Vilka yrken har du provat på? Lång lista kommer lastat: Kioskpersonal, restaurangbiträde, brevbärare, subway, receptionist, säljare, instruktör, städare, skidlärare och matsalstant.
Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Engelska och Idrott!
Vad köpte du senast? En kopp kaffe för 6 kronor på skolan.
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var tolv år gammal och gick i sexan. Vi hade mellanstadiedisco då man hedde (skelleftemål wohoo) fast glitterstjärnor i håret och stod och drömde efter killara som gick på sunnanå skolan.
Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? En fining cyklade till sin bil som var parkerat i ett garage för att hämta mormorsaft som fanns där till mig, det var rätt fint tycker jag!
Har du några husdjur? Hemma i staden så finns tjockskallen och pälsen, eller cancernäsan och jerseybus om ni så vill. Kärt husdjur har många namn.
Vill du gifta dig? Absolut! Är ju som sagt lite svag för bröllop så längtar såklart massor till mitt eget.
Vad är dina dåliga och bra egenskaper? Mina dåliga är att jag är rätt dålig förlorare och otålig, hatar då saker inte händer nununu. Kan också vara lite bestämmande, på gott och ont. Men jag är positiv och glatt inställd till livet!
Vill du ha barn? Någon gång! Inte alls just nu, men så småninom!
Bästa svenska staden är? Skellefteå såklart. 
Vad spenderar du helst pengar på? Resor! I mängder.

Kommentera

Publiceras ej