Jag skulle egentligen åka tillbaka till Umeå idag, men jag känner mig ganska hängig så jag stannade hemma en dag till. hade egentligen spinning idag men det känns risky med tanke på att min hals mår sådär och alla i min omgivning är sjuka. så det blir att kurera sig en dag till och ta tag i skolan imorgon. vi har en kurs i samtalsmetodik och intervjuteknik som är sjukt intressant nu. imorgon ska vi ha påhittade intervjuer med varandra för att träna. den här kursen vi läser nu är verkligen bra och användsbar för framtida jobb känner jag. vi har haft ganska många kurser som man inte riktigt förstår varför vi läser, men den här känns konkret och bra.
 
jag ska nog förvi en sväng på gymet idag, enbart för att cykla i typ 15 min och sen stretcha och töja. jag har som mål att bli vigare i år, och även fast jag bara stretchat ordentligen eller vad man ska säga i tre veckor så känner jag redan skillnad. jag är ju ungefär lika vig som ett kylskåp så jag antar att man ser förbättring ganska fort nu i början haha. jag har som mål att iallafall känner mig någorlunda rörlig till sommaren, så det är bara att kämpa på.
 
nu blir det att gå ut på en promenad. solen lyser och det är dags att fylla på med lite d-vitamin. Vi ses!

Kommentera

Publiceras ej