nu sitter jag på bussen tillbaka till Umeå. Det blev ett väldigt lugnt pass på 360 innan jag for, skönt att få ha rört på Sig lite idag iallafall. Det är alltid med blandade känslor jag lämnar Skellefteå för Umeå. det är så himla kul att komma hem och träffa alla som bor här, och det är alltid något roligt som händer. Samtidigt känns det kul att vara tillbaka i Umeå och komma igång med skolan igen. I helgen väntat en återspark dessutom, så det känns himla roligt också. Jag är glad att jag trivs på båda ställena, och det är kul att bara kunna åka hem så här en helg och vila upp batterierna. Förhoppningsvis är det inte allt för länge kvar till nästa gång jag kommer hem. 

1 kommentarer

Lovisa

16 Feb 2015 22:48

Nästa helg är jag i Skellhell, kom hem dååå? :D
Eller kom till Sundsvall snart! jag och Sara pratade om det då hon var här och klippte mig:)

Kommentera

Publiceras ej