Mycket har hänt sen sist, så vi börjar väl med någon form av sammanfattning om vad jag hållit på med de senaste månaderna.
 
 
Den senaste helgen spenderades här i kära Skellefteå. Jag var och grillade i Simons stuga med rebecka och jens. världsbäst såklart. jag vill gärna att solen ska hålla i sig ett tag till så vintern kan vara så här ända till det blir vår!
 
 
jag har provat den mytomsbundna semmelwrapen. 4 av 5 toasters!
 
 
 
förra helgen hälsade gänget på i umeå. middag på vezzo som sig bör, följt av diverse andra trevligheter!
 
 
 
jag och tjejerna brunchade en helg, megagott!
 
 
 
Alex och Sigge hälsade på på skolan. Älskar dom!
 
 
 
Volleybollturneringen som går av stapeln varje år för p-vetarna vann jag och detta eminenta lag!
 
 
Diverse festligheter har jag också hunnit med såklart. Drinkar på vezzo, öl på pipes, inflyttningsfest och dimmiga kvällar på lokal bland annat. 
 
 
till sist hann jag också med att jobba på 360 en sväng. älskar att vara där, som ett andra hem!
 
 
så ja, nu är vi väl ganska up to date. 
 

Kommentera

Publiceras ej