inatt kom jag hem halv sex, ställde klockan på sju och somnade innan jag hann lägga huvudet på kudden. det var bara att stiga upp en och en halv timme senare för att fara till samlingen till matchen. idag väntade Dalen, serieledare med bara en förlust på hela säsongen. vi gör en bragdmatch och vinner med 4-2! superstarkt gjort tjejer!

när jag kom hem (ett McDonaldsmål tjockare) så blev det soffan direkt och där har jag legat sen klockan sex. jag är som en zombie, allt går i slow motion och jag är så seg så att jag vet inte vad. kvällen har ägnats åt att göra om ett bildspel till projektarbetet och skrivit en loggbok och letat studentklänning. mysigt, trevligt.

imorgon väntar engelskaprov, lite skrivning på projektrapporten och sedan jobb. det är skönt att innebandyn är slut snart, för jag har så fullt upp hela tiden så jag har aldrig tid att vila. själva jobbet är inte så ansträngande utan det är allt runtomkring, att man måste vara uppe sent och jobba konstiga tider är det som är jobbigt. men, snart är det sportlov och då blire att sova jävel och hoppas att vädergudarna låter oss få sol och fint väder!

snart kommer nya kort dessutom, för jag hoppas att det blir något trevligt att ta kort på under vintertältningen på torsdag.

peace

Kommentera

Publiceras ej