Dags för en söndagslista!
 
10 saker jag gillar:
 
* P3 Dokumentär, sjukt intressant.
* Sitta ute och dricka kaffe vid växthuset
* Få en puss på pannan.
* Åka bil långt.
* Se film och äta ostkrokar med gänget.
* När man läser en bok som är så spännande att man inte kan lägga ifrån sig den.
* Hur håret känns när man precis varit hos frisören.
* Spela spel en hel kväll.Gå
* Fuldansa i köket.
* Träna så svetten rinner.
 
9 saker jag ogillar:
 
* Ljudet av frigolit. Huvva.
* När folk sprider konstiga och falska rykten.
* Rosépeppar.
* När man kommer på att man glömt något när man precis kommit in genom dörren och måste vända.
* Lite batteri på mobilen.
* Att förlora i Ruzzle mot mamma.
* När det är reklam samtidigt på alla kanaler samtidigt.
* När wifi inte fungerar.
* När någon är ledsen fast den inte borde vara det.
 
8 favoritställen:
 
* Stugan i Gagsmark på sommaren.
* Gångvägen längs älven.
* Högst upp på Aguille du Midi i Chamonix.
* Bovikenstranden.
* Artstugan.
* Takterassen på Olles.
* Altanen vid växthuset.
* Hemma hos farmor.
 
7 favoritlåtar:
 
* Ordinary people - John Legend
* Brendans Death song - Red hot chili peppers
* Who knows who cares - Local Natives
* Holland Road - Mumford & Sons
* Hard Sun - Eddie Vedder
* Cracks - Flux Pavillion ft Belle humble
* Will you be there - Michael Jackson
 
6 ställen jag vill besöka:
 
* Chamonix på sommaren
* Sydafrika
* Indien
* Rom
* Parid
* Klippiga bergen
 
5 Saker jag ser fram emot i sommar:
 
* Att umgås så mycket som möjligt med gänget
* Onsdagsutgångar på verandan
* Äta glass i parken
* Använda mina träskor
* Sola och bada i Boviken
 
 
4 saker jag alltid skrattar åt:
 
* Människor som klantar sig och/eller gör sig illa.
* Katter
* När Jens beatboxar hos Linn
* Bloopers från Vänner eller Big bang theory
 
3 personer jag ser upp till:
 
* Mamma
* Pappa
* Farmor
 
2 favoritfilmer:
 
* Oh brother where art thou
* Pulp Fiction
 
1 favoritcitat
 
"if you enter this World knowin that you are loved and leave it knowing the same, Everything that happens inbetween it can be dealth with" - Michael Jackson
 

Kommentera

Publiceras ej