Häromdagen klarade jag så äntligen mitt löpmål jag satte i Las Vegas någonstans i januari! 235 kilometer, 23,5 mil, har jag sprungit! Många gånger supermotiverad, och ibland inte så jätte. Men det är så det är, det svänger fram och tillbaka hela tiden, men bara man har ögonen på målet så går det. Jag kommer fortsätta springa här i Umeå, nydalaspåret på 8 km ligger bara minuter från där jag bor så det kommer bli några fina höstturer där hoppas jag. Sen börjar spinningsäsongen på riktigt snart också, vilket såklart känns superkul! Konditionsträning har alltid varit roligt för mig, det gäller att hålla igång med det nu då styrketräningen tar större och större plats. En mix av de båda känns idealt för mig, för att få min kropp att må bra och se bra ut! Fitnesshösten 2013, nu kör vi.

Kommentera

Publiceras ej