'Det var en himla lång stadsfest du är på jenny' skrev Lovisa till mig häromdagen. Hehe, ja det kan man säga. Bloggpausernas bloggpaus har jag tagit. Tusen miljoner saker har hunnit hända, kan väl försöka göra någon snabbgenomgång men det är galet mycket haha. Men jag har haft fantastiskt kul. För det första var det den finaste och bästa sommaren på många många år. Så himla bra minnen jag har från junijuliaugusti. Men hösten har också varit megabäst, då studentlivet är det roligaste som finns ungefär. Nollning, peppade ettor och tvåor och maskerader och temafester helg efter helg. 

Och nu nalkas julen och endast en vecka återstår i skolan. Det är även en av de bästa veckorna på året nu när älskade musikhjälpen äntligen börjat! Klev upp idag halv åtta för att börja se, och om jag inte hade massa annat roligt för mig i veckan hade jag suttit i soffan ända till söndag kväll. Älska älska musikhjälpen! 

1 kommentarer

rebecka

10 Jan 2015 12:04

Uppdatera nu Jenny!

Kommentera

Publiceras ej