Nu till ett mycket mer seriösa inlägg än det förra. är precis nyäten och nytränat, men ej nydushad. jag känner en allmän lathet och en väldigt stark vilja att inte gra någonting. vet inte riktigt vad som hänt med mig, har blivit helt förslappad och helt ointresserad av allt känns det som. antar att det är höstdepressionen som har slagit mig med. skolan känns nästan bara jobbig, vet inte hur jag ska orka denna termin, har bara monsterämnen hela dagarna. antar att det blir lättare då man kommer igång lite mer, men just nu så vill jag helst bara sova och skita i skolan.

Det finns dock ljusglimtar. kroksjön med gänget, och en härligt treårsdag med älskade simon den andra oktober. stockholm i slutet av oktober känns också så jäkla härligt, ska bli så skönt att komma ifrån denna stad. blir så bra att hänga med tjejerna, testa stockholms uteliv och sen även se en speciell film på bio. ska försöka att inte göra av med så mycket pengar dock, måste spara eftersom jag ska tillbaka till sthlm i början på december med simon, är det tänkt iallfall.

just nu känns det som om jag bara vill hoppa över september och gå rakt in på oktober, eftersom då har man kommit igång med skolan, det händer en massa roliga saker, och julen är inte så särskilt långt bort heller. ska bli skönt med jul igen, det är ju som alltid en mysig tid.

Nej, nog mer seriösa saker, dags att hoppa i duschen tror jag.

Kommentera

Publiceras ej