har egentligen inte så mycket jag ångrar, vilket jag är glad för. det finns som inget jag känner att jag skulle vilja ha ogjort så det är lite svårt att välja något här. men en sak som jag känner att jag borde göra mer är att umgås mer med farmor och mormor. de har som alltid funnits där men efter att morfar dog så upptäckte jag att de inte alltid kommer att finnas där. de sitter inne med så mycket visdom och historia som jag vill ta del av. jag har lärt mig så otroligt mycket av dem och mycket av det kommer jag kunna lära mina barn och barnbarn.

allt ifrån recept, till historier om deras barndom och saker de lärt sig genom åren har jag fått ta del av och det är jag så sjuk glad över. nu när jag kommer hem till skellefteå ska jag försöka umgås med dem så mycket som möjligt för man vet aldrig när jag får träffa dom igen.älskar som iallafall och längtar så mycket att få träffa dom! ♥

 älskade farmor

 och älskade mormor!

Kommentera

Publiceras ej