Hej hej bloggen! Nu är all kalabalik som hör julen till över. jag tänker att jag punktar upp dagarna som gått!
 
* dan före dan. Julmys med Ensam Hemma, en hel tallrik full med massa fika och diverse trevligheter.
 
* Julafton 1: vaknar och hittar morgonjulklappen före sara för en gångs skull. Tomten har blivit modern och lämnat ledtrådar på facebook. En Mon Amieskål väntade i julklappen, superfin!
 
*Julafton 2: julgröt och astrids Jul på tv. Du tappade en graaaaan!!
 
*Julafton 3: förbi mormor för lite julhälsning.
 
*Julafton 4. till farmors bror på släktsammanträde. Världens minsta köttbullar och viktor rydbergs tomten på under jullunchen.
 
*Julafton 5. Kalle och julklappsutdelning. Formidabel tomte som skötte sig exemplariskt hade vi. redovisning av julklappar kommer senare.
 
*julafton 6. Hen/könsroller/uppfostringsdebatt a la Fahlgrens väntade i 3 timmar. pjuh.
 
*juldagen. förfest hemma hos jens med fina gänget. Musiktävling signerat jenny som slutar med vinst för nils och malin. utgång på folkparken som var väldigt trevligt. världsrekord i folk man känner ute tror jag.
 
* annandagen. måttligt pigg jenny klliver upp halv ett och är mer död än levande. hjärtklappning och illamående hela dagen gör att jag endast får i mig två öl på kvällen då nästa festlighet närmade sig.
 
*annandagen 2. rebecka och simon fick påhälsning av 30 personer för en hejdundrande fest. trots lite trötta ögon hos dom tre som spelat på hemma eller bortaplan så blir det en trevlig kväll på verandan med imma på rutorna och kö till rådjuret.
 
helt jättebra dagar med andra ord!

Kommentera

Publiceras ej