Httade en anteckningsbok som jag hade med mig i USA för ett år sedan. Där hade jag skrivit vad jag ville att 2013 skulle innehålla. Vi tar en titt.
 
2013 - fitnessåret
 
Detta var det första jag skrev ner. Nu skulle jag bli ännu bättre som intrsuktör, och ännu starkare än jag var tidigare. När jag kom hem gjorde jag en kroppsanalys på vågen på 360, som mätte muskelmassa och annat, för att ha en utgångspunkt. Jag lyckades göra framsteg varje gång jag gjorde mätningen, kanke inga stora men "lite bättre hela tiden" som 360 har som motto är så sann. Jag sprang mer än tidigare och blev både core och bodypump-instruktör. Jag fick jobb min första dag i umeå på iksu där jag haft 4 pass i veckan hela hösten. Så ja, det här målet känns som om jag uppnått.
 
2013 - relationsåret
 
Nära och kära skulle sättas i fokus. Hänga mer med kompisarna, hitta på roligare saker och uppskatta tiden man spenderar ihop med dom. Även familjen skulle prioriteras, och vara hos farmor och mormor så mycket som möjligt. även här känns det som ett ganska lyckat mål då jag, iaf tiden jag bott i skellefteå, ändå försökt hitta på så mycket som möjligt med gänget och hjälpa farmor och mormor med diverse saker. Vi hade en väldigt rolig sommar, gänget och jag, trots det dåliga vädret. Sen här i höst har jag fått så många fina kompisar som jag såklart ska värna om även dom. 
 
2013 - reseåret
 
Här kan man väl säga att det inte fanns resurser för några större utflykter, om man inte räknar med USA-resan då. En sväng till Stavanger hann jag iallfall, vilket var fantastiskt kul. Verkligen en walk down memory lane. Men ja, förutom det fanns det inte riktigt tid eller pengar, då jag jobbade mycket på 360 och försökte spara så mycket som möjligt för höstens stundande studier. Förhoppningsvis blir det bättre nästa år, då jag hoppas finna lite mer tid att iallfall göra någon lite längre tur.
 
Allt som allt känns ändå som om jag uppnått mycket av det jag ville med det här året. Självklart var det andra saker som kunde ha gått bättre i år, och jag har lärt mig av mina misstag också, precis som sig bör. Man utvecklas hela tiden och gör bättre och bättre val, vilket gör att jag hoppas 2014 blir ett ännu bättre år.

Kommentera

Publiceras ej