Hej hopp. Liten update.
 
Inatt hände typ det hemskaste jag varit med om i hela mitt liv. Jag drömde en mardröm om att jag hade stulit ett par jeans eller något, och var jagad. Jag vaknade till och låg och vred och vände på mig ett tag. Sen la jag mig på rygg och skulle somna om. Då får jag världens känsla av att det är någon i rummet. Jag hör mig själv säga "ja jag har dom på mig", som om jag refererar till jeansen jag stal i sömnen. Sen KÄNNER jag hur någon trycker händerna mot mitt lår och håller fast mitt huvud. Jag försöker röra huvudet men det GÅR INTE. Trycket hårdare och hårdare över låren och jag får panik. Till slut så blundar jag och då släpper trycket över benen och jag kan röra på mig. Skuttar upp som en rädd hare och tänder ljuset. Pulsen i hundratusen. Asså. Det äckligaste som har hänt mig ever. Det var som om jag drömde fast jag var vaken på något sätt, och att inte kunna röra på sig även fast man försöker är otroligt obehagligt. Var nära på att ringa mamma och be henne komma och vakta rummet så jag kunde somna om, men klockan var fem på natten så det kanske inte var så smart. Hoppas det aldrig aldrig händer igen.
 
 
On a more lättsammare note. Tysken i rummet brevid här gör plättar med öl och äpplen i. Thats all.
 
 

Kommentera

Publiceras ej