Det är med lite sorg i hjärtat som jag börjat se sista säsongen av how i met your mother. Om det är någon serie som jag tycker visar på otroligt kärleksfull och äkta vänskap så är det den serien. Jag har känt igen mig i så många scener med hur jag och mina kompisar umgås med varandra. Vänskapen mellan Lily och Ted tycker jag är en av dom finaste jag har sett på film eller tv. Precis så vill jag ha det mellan mig och mina kompisar. De visa orden, små (kärleksfulla) gnabben, tankeläsandet och minnena. Det är därför jag har gillat den här serien så mycket, igenkänningsgraden är så hög. Så tårarna rinner lite då och då och har gjort genom egentligen hela serien, inte så mycket för att det är sorgligt, men så fint porträtterat. Så ja, mina fina vänner, om vi kan ha en sån vänskap som dom fem har genom hela livet, kan jag inte önska något bättre.

Kommentera

Publiceras ej