Så var man hemma igen. Blivit lite knapphänt uppdatering nu på senaste tiden. Vet inte vad jag ska skylla på, livet kanske. Har iaf hunnit med detta de senaste dagarna:
 
Tenta! I fredags var den äntligen dags att lägga brymans bok åt sidan och försöka skriva ner på papper det man lärt sig av den 854 sidor tjocka boken. Det gick helt okej tycker jag, jag skrev på alla frågor så jag hoppas att jag ska lyckas skrapa ihop ett G iaf, om nu ordbajset på vissa frågor har hjälpt.
 
Lördag = hemgång. Än en gång fick jag rulla in på busstationen här och det gör mig lika glad som vanligt. Sara hämtade upp mig och jag åkte hem till hennes fina etta och spelade GTA V, som jag längtat! Lika bra som jag trodde såklart.
 
På kvällen blev det utflykt! Till timmys stuga närmare bestämt, ute i skogen på riktigt. 5 mil av ingenting och så var vi framme! Vi spelade spel, bastade, spelade GTA (hehe) och såg Pain and Gain. Väldigt mysigt och trevligt såklart att hänga med mina favoritpersoner. Vid tvåtiden brummade bilen hem igen, i vad som kan vara den mest stjärnklara kvällen jag sett i sverige, kanske tack vare att vi var så långt ute i skogen att inget ljus kom ivägen.
 
Söndag var det dags för farmors 85årsfirande hos min faster och farbror. Alla kusiner (sex stycken) samt deras barn (fem stycken) plus en herrans massa andra, så det var full fart minst sagt. Fick träffa mitt yngsta kusinbarn för första gången, Ester. Kan ha varit den sötaste och lugnaste bebis jag någonsin träffat. Det var ju såklart mycket trevligt att träffa alla kusiner, inte ofta man är allihopa i samma rum direkt! 
 
Nu sitter jag och väntar på att min musli ska bli klar som jag har i ugnen. Mamma gör alltid så god musli så ska försöka mig på en egen nu. Väntar med spänning. Sen väntar benträning på 360 (yaay) och sen rullar bussen från Skellefteå vid halv fyra. Då blir det en längre tur i Umeå, ny kurs börjar idag så nu blir det att stanna där till iaf den 17 oktober då vi har nästa tenta. Spännande! Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej