Lite blogguppehåll men har varit mitt uppe i hemvändarsväng och tentaplugg. Åkte hem i söndags och var hemma till onsdag morgon, och det behövdes verkligen! Hängde med mina fina vänner, åt lunch på stigs och satt och pluggade på waynes. Det var skönt att ladda batterierna efter en intensiv tid med både skola, nollning och massa nya intryck. Fick även hänga på bästa 360 igen, gud så jag saknat det stället! Tog typ en halvtimme innan jag fick börja träna för jag träffade så sjukt mkt folk jag ville prata med såklart!
 
 
Men sen var det tillbaka till allvaret och nu i dagarna två har vi suttit på skolan och pluggat inför tentan. Det känns ganska bra nu, som att jag har det under kontroll iallafall. Jag vill bara att tentan ska vara över nu så man får göra annat skoj istället. Åker hem igen i helgen och träffar massa finingar, ska bli kul! Nu ska jag möta upp mamsen som är i stada på kurs. Hejs!
 

Kommentera

Publiceras ej