En av mina guilty pleasures är att kolla alla möjliga bloggar. Några har jag följt sen jag gick ettan på gymnasiet och sett de utvecklas och växa upp i takt med mig, och vissa har jag upptäckt på senare tid (som tex älskade sandra på niotillfembloggen). Idag så läste jag blondinbellas blogg (som är den första jag kollar av ren vana, är den bloggen jag följt längst). I början så läste jag den för att den var så rolig, att se vad den här lilla braten hittade på, men jag har mer och mer börjat imponeras av henne. Vilket driv den människan har alltså! Tjänat ihop första miljonen som 18-åring, startat sex företag, varit chefredaktör, pluggat i schweiz och har en egen smyckeskollektion - inte illa jobbat som 22 åring! Idag la hon iallfall ut sin video från hennes bröllop för två helger sen, och jag kunde inte låta bli att fälla en liten tår. Gud vad fin den var! Är ju allmänt svag för bröllop (ännu ett guilty pleasure jag har att kolla bröllopsbilder på pinterest) så det var extra fint att se hennes. Det känns ju sjukt nog som om man känner henne lite för att man läst hennes blogg så länge även fast jag aldrig träffat henne! Så nu sitter jag här lite rörd haha. Om jag inte blir personalvetare skulle jag lätt kunna bli bröllopskordinator, så himla roligt jobb! Typ allt som jag tycker om på samma gång. Jobba med människor, planera, gå på bröllop, organisera och komma på ideer. Får se hur dom här studierna kommer att sluta haha! NU ska jag iallafall äta lunch, blir pastasås för fjärde dagen i rad haha! Hörs!

Kommentera

Publiceras ej