1. Kaffet på morgonen är det som tar mig upp ur sängen varje dag. Den koppen är det jag lever för på morgonen, jäklar så gott det är!
2. Jag saknar min fina vän från Ulricehamn, Johanna.
3. Jag vill åka och tågluffa i sommar. Den som vill haka på är varmt välkommen.
4. Något jag måste skaffa mig är högtalare till mobilen. Att jag inte får sjunga när jag lagar mat eller städar gör att det är ännu tråkigare än vanligt.
5. Lady Dahmers blogg är den viktigaste blogg jag någonsin läst. Gett mig ny syn på världen.
6. På lördag är det volleybollturnering på IKSU. Studenter från personalvetarprogrammet ska möta varandra i matcher hela dagen, ska bli fantastiskt kul.
7. På lördag är det även beachfest på kvällen, liten panikkänsla om vad jag ska ha på mig som ska vara "beachigt".
8. Mina vinterskor jag fick i julklapp är typ det mest lyckade köpet på hela 2000-talet. Har inte fryst om fötterna sen jag fick dom och kommer nog aldrig göra det igen.
9. Jag vill hemskt gärna ha en mysig filmkväll med milkshake och ostkrokar med någon fin.
10. Fröken Frimans Krig är det bästa som visas på SVT just nu!
 

Kommentera

Publiceras ej